Edyta Hanszke

Pod przykrywką pokazów wciskają seniorom co się da. Emerytki z Opola nie chciały kupować i zostały wyproszone ze spotkania

Ceny sprzedawanych na pokazach produktów przez lata urosły z 2 tys. zł nawet do ponad 8 tys. zł. Seniorzy podczas takich pokazów działają pod wpływem Fot. 123.rf Ceny sprzedawanych na pokazach produktów przez lata urosły z 2 tys. zł nawet do ponad 8 tys. zł. Seniorzy podczas takich pokazów działają pod wpływem emocji, gdy słyszą, że to „niepowtarzalna okazja”, a „tak tanio już nie będzie”.
Edyta Hanszke

Emerytki z Opola zostały wyproszone z połączonej ze sprzedażą prezentacji wyrobów mających poprawiać zdrowie, bo ... nie chciały nic kupić.

Zadzwonili, żebym przyszła zobaczyć urządzenia do masażu i rehabilitacji - opowiada pani Joanna (imiona bohaterek zmienione). - Ale po raz pierwszy spotkałam się na pokazie z takim chamstwem - ocenia i wyjaśnia, że każdy uczestnik był wzywany i nagabywany do kupowania maści, poduszek na szyję, materacy i innych produktów. - Niczego nie chciałam. Usłyszałam: „wynoś się stąd” - dodaje.

  •  Rzecznik konsumentów podejrzewa, że prowadzący pokaz mogli potrzebować pełnych danych osobowych do spisania umów na kredytowany zakup oferowanych produktów
  •  Ceny sprzedawanych na pokazach produktów przez lata urosły z 2 tys. zł nawet do ponad 8 tys. zł.
  • Bywa, że seniorom zakazuje się korzystania z telefonów komórkowych, żeby nie mogli sprawdzić, ile dana rzecz kosztuje w innym miejscu
Pozostało jeszcze 80% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Edyta Hanszke

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.nto.pl

Pro Media Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Pro Media Sp. z o.o.