Marzena Sutryk

Park Wodny w Koszalinie. Rośnie liczba klientów i wpływy

Rok 2017 to większa liczba klientów koszalińskiego aquaparku - z kąpieli skorzystało łącznie ok. 405 tysięcy osób. To 5% więcej niż w 2016 roku; o ofercie Fot. Radek Koleśnik Rok 2017 to większa liczba klientów koszalińskiego aquaparku - z kąpieli skorzystało łącznie ok. 405 tysięcy osób. To 5% więcej niż w 2016 roku; o ofercie na ferie w Parku Wodnym
Marzena Sutryk

W Parku Wodnym wstępnie oszacowano wyniki za miniony rok. Rośnie liczba klientów i wpływy. W ramach ferii aquapark zaprasza na dodatkowe zajęcia i proponuje promocje.

- Jesteśmy jeszcze przed bilansem za miniony rok, wciąż bowiem spływają faktury, ale wstępnie mogę powiedzieć, że wynik finansowy będzie dobry. Spodziewam się, że wyjdziemy na zero, a może nawet będzie niewielki plus - mówi Monika Tkaczyk, prezes Zarządu Obiektów Sportowych w Koszalinie.

- Wiadomo, że gdyby nie kredyt na budowę obiektu, który musimy spłacać, to zysk byłby znacznie większy - wyjaśnia i dodaje, że koszt w 2017 roku związany z kredytem to aż 5,2 mln złotych.

Pozostało jeszcze 74% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Marzena Sutryk

W Głosie Koszalińskim od 1998 roku. Obszar zainteresowań i poruszanych tematów to m. in. funkcjonowanie samorządu, głównie Koszalina i powiatu koszalińskiego, a tu niemal każda dziedzina życia - począwszy od inwestycji, poprzez sprawy urzędowe i działalność Rady Miejskiej, na jednostkowych problemach mieszkańców kończąc. To także polityka, a zwłaszcza jej przełożenie na lokalne podwórko. To również tematy z zakresu zdarzeń policyjnych, zwłaszcza z terenu Koszalina i powiatu koszalińskiego.

Pro Media Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Pro Media Sp. z o.o.