Osiągaj lepsze wyniki z Capita Polska
Doradca ds. obsługi klienta z j. niemieckim - praca hybrydowa
Projekt: Deutsche Telekom
Lokalizacja: Opole (hybrydowo)
Doradca ds. obsługi klienta z j. niemieckim w Capita:
Jako Doradca ds. obsługi klienta w Capita dołączysz do zespołu osób wspierających naszych klientów z branży telekomunikacyjnej. Twoim zadaniami będzie: pisemna obsługa klienta, rozwiązywanie problemów użytkowników, odpowiadanie na pytania oraz indywidualne dopasowywanie i przedstawianie nowych ofert produktowych klientom.
Twój zakres obowiązków:
- Wsparcie klienta za pomocą chatu i maila
- Przetwarzanie zmian operatora dostawcy internetu
- Omawianie w/w zmian z klientem, wprowadzeniu zmian do systemu
- Aktualizacja wewnętrznych systemów
Nasze wymagania:
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 lub wyższym
- Doskonałe umiejętności organizacyjne i komunikacyjne
- Wysoki poziom kultury osobistej oraz nastawienie na klienta
- Gotowość do uczestnictwa w szkoleniu stacjonarnym w Opolu przez pierwsze 6-8 tygodni pracy (oferujemy bonus relokacyjny)
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym
Mile widziane:
- Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta
- Podstawowa znajomość języka angielskiego
Oferta dla Ciebie:
- Program wsparcia psychologicznego dla Ciebie i Twoich bliskich
- Atrakcyjna, rynkowa oferta finansowa
- Bonus za performance
- Dodatkowy dzień wolny na wolontariat
- Pracę w modelu hybrydowym
- Bonus relokacyjny na czas szkolenia (dla osób mieszkających 50 - 150km od Opola)
- Dostęp do różnorodnych grup pracowniczych oraz programów mentoringowych
- Możliwość dołączenia do grona trenerów wewnętrznych
- Pakiet medyczny Luxmed oraz dodatkowe ubezpieczenie Generali
- Karta Multisport Plus / Classic lub system Multikafeteryjny
- Naprawdę dobrą atmosferę pracy oraz 30-minutową przerwę wliczoną w godziny pracy
Mamy nadzieję, że w kolejnym kroku:
Zaaplikujesz i wypełnisz krótki formularz, abyśmy mogli się lepiej poznać.
Doradca ds. obsługi klienta z j. niemieckim - praca zdalna
Projekt: Klarmobil
Lokalizacja: Opole (zdalnie)
Doradca ds. obsługi klienta z j. niemieckim w Capita:
Jako Doradca ds. obsługi klienta w Capita dołączysz do zespołu osób wspierających naszych klientów z branży telekomunikacyjnej. Twoim zadaniami będzie: telefoniczna obsługa klienta, rozwiązywanie problemów użytkowników, odpowiadanie na pytania oraz indywidualne dopasowywanie i przedstawianie nowych ofert produktowych klientom.
Twój zakres obowiązków:
- Przyjmowanie telefonów przychodzących
- Odpowiadanie na zapytania klientów dotyczące rachunków, umów, zmian taryf
- Przygotowywanie ofert taryfowych i zmian taryf
- Przyjmowanie rezygnacji z umów
- Wsparcie w zakresie kart SIM (blokada karty, zlecenie wysyłki nowej karty)
Nasze wymagania:
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 lub wyższym
- Doskonałe umiejętności organizacyjne i komunikacyjne
- Wysoki poziom kultury osobistej oraz nastawienie na klienta
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku (8:00-16:00, 10:00-18:00, 12:00-20:00) oraz 1-2 soboty w ciągu miesiąca (9:00-17:00)
Mile widziane:
- Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta
- Podstawowa znajomość języka angielskiego
Oferta dla Ciebie:
- Program wsparcia psychologicznego dla Ciebie i Twoich bliskich
- Atrakcyjna, rynkowa oferta finansowa
- Bonus za performance
- Dodatkowy dzień wolny na wolontariat
- Pracę w modelu zdalnym
- Dostęp do różnorodnych grup pracowniczych oraz programów mentoringowych
- Możliwość dołączenia do grona trenerów wewnętrznych
- Pakiet medyczny Luxmed oraz dodatkowe ubezpieczenie Generali
- Karta Multisport Plus / Classic lub system Multikafeteryjny
- Naprawdę dobrą atmosferę pracy oraz 30-minutową przerwę wliczoną w godziny pracy
Mamy nadzieję, że w kolejnym kroku:
Zaaplikujesz i wypełnisz krótki formularz, abyśmy mogli się lepiej poznać.
Capita
Capita to firma zajmująca się konsultingiem i usługami cyfrowymi. Każdego dnia pomagamy milionom ludzi, dostarczając innowacyjne rozwiązania, w celu ułatwienia komunikacji między przedsiębiorstwami, a klientami, rządami i obywatelami. Współpracujemy z klientami i zapewniamy najnowocześniejsze technologie, które czynią życie łatwiejszym i prostszym. Capita to wiodący dostawca usług biznesowych zatrudniający ponad 55 000 pracowników, działający w Wielkiej Brytanii, Europie, Indiach i RPA.
Capita Polska wspiera klientów z różnych branż. Zajmujemy się obsługą klienta, kwestiami ubezpieczeń, analizy danych, nauki czy rozwoju. Działamy w trzech lokalizacjach – Krakowie, Opolu i Łodzi.
Na co dzień zajmujemy się procesami takimi jak: sprawdzanie poprawności danych, kontakt z klientami, koordynacja szkoleń, raportowaniem, analizą finansową, likwidacją szkód czy wdrażaniem systemów.
Jesteśmy pracodawcą równych szans, co oznacza, że weźmiemy pod uwagę wszystkich odpowiednio wykwalifikowanych kandydatów, bez względu na tożsamość płciową, pochodzenie etniczne, narodowość, religię lub przekonania, wiek, orientację seksualną czy status niepełnosprawności.
It is noted that the basis for the processing of your personal data in this recruitment process is your voluntary consent. By applying you agree to the processing of your personal data for the purposes of the recruitment process.