Natura jest na topie a ekologiczny może być już nawet fryzjer

Czytaj dalej
Fot. Anna Karbowniczak
Anna Karbowniczak

Natura jest na topie a ekologiczny może być już nawet fryzjer

Anna Karbowniczak

Nowy styl życia, a może tymczasowa moda? Przybywa miejsc, w których można kupić naturalne i ekologiczne produkty.

Marlena Gehrke sama korzysta na co dzień z kosmetyków, które stosuje w swoim salonie. Przekonała do nich również własnego męża i syna. Jak jednak podkreśla – jej rodzina nie ma obsesji na punkcie ekologii

O tym, że ekologiczne jedzenie i kosmetyki stają się coraz popularniejsze, nie trzeba nikogo przekonywać. Moda na bycie „eko”od jakiegoś czasu widoczna jest również w powiecie chodzieskim. Nie tak dawno w Chodzieży powstał ekologiczny salon fryzjerski oraz nowy sklep z ekologicznymi kosmetykami. Mamy również pierwszy w północnej Wielkopolsce elektryczny autobus, a już niedługo, zamiast jeździć samochodem, będziemy mogli wsiąść na – równie przyjazne dla środowiska – rowery miejskie!
Dlaczego warto stosować naturalne kosmetyki?

Stosuje i poleca

Jedni mówią, że bycie „eko” to trend, inni – że styl życia. Jak by na to nie spojrzeć, pewne jest jedno: półki z produktami ekologicznymi znajdują się już w prawie każdym większym sklepie, a także – w wielu małych sklepikach.

W dalszej części tekstu przeczytasz:

  • Dlaczego warto stosować naturalne kosmetyki?
  • Kto najchętniej korzysta z ekologicznych kosmetyków?
  • Co odstrasza od kupowania ekologicznych produktów?
Pozostało jeszcze 84% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Anna Karbowniczak

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.nto.pl

Pro Media Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Pro Media Sp. z o.o.