Klienci wygrali spór z Energą o niekorzystne umowy

Czytaj dalej
Fot. Fot. Martyna Śliwińska
Zbigniew Marecki zbigniew.marecki@gp24.pl

Klienci wygrali spór z Energą o niekorzystne umowy

Zbigniew Marecki zbigniew.marecki@gp24.pl

Płacili haracz za gwarancję stałej ceny. Już nie muszą. Klienci wygrali spór z Energą o niekorzystne umowy

Ignacy Stopnicki z Ustki doprowadził do tego, że bez karnych opłat mógł zerwać niekorzystną dla niego kompleksową umowę z Grupą Energa z gwarancją stałej ceny i podpisać z tą firmą zupełnie nową umowę, która jest o wiele korzystniejsza. Z tego rozwiązania mogą skorzystać także inni klienci Grupy Energa, którzy wcześniej podpisali umowy z gwarancją stałej ceny.

Pozostało jeszcze 91% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Zbigniew Marecki zbigniew.marecki@gp24.pl

Komentarze

1
Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

wioletta n

mojego tatę też oszukali wydzwaniając do niego chodzi o prąd w garażu zużywa 1 kW a płaci ponad 50 zł dla mnie to rozbój w biały dzień jak mogli oszukać starszego człowieka za 50 zł to ma 66 kW ,były pasane dwa pisma do gdańska jako odwołanie i zawsze przychodziła odpowiedz odmowna właśnie ze straszeniem kary za zerwanie umowy już tyle czasu płaci tyle pieniędzy w sumie za nic ,powinni ukarać takich konsultantów karą pieniężną za wprowadzanie ludzi starszych w błąd

plus.nto.pl

Pro Media Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Pro Media Sp. z o.o.