Materiał informacyjny

Kiedy lubisz to, co robisz można nazwać to „sukcesem"

Kiedy lubisz to, co robisz można nazwać to „sukcesem"
Materiał informacyjny

Czy prowadzenie biznesu ponad 20 lat to już osiągnięcie?

Nie nazwałabym tego osiągnięciem, ale to pewnego rodzaju rzadkość patrząc na obecne realia. Czasy w jakich przyszło nam żyć są bardzo wymagające dla osób, które prowadzą jakąkolwiek działalność gospodarczą. Ja osobiście przeszłam już różne „wzloty” i „upadki” bo tak kolokwialnie można to nazwać. Krótko mówiąc te czasy kiedy zaczęłam prowadzić butik, czyli 2000 rok były bardzo dobre na zaczynanie jakiegokolwiek biznesu. Mój butik „Bella Moda Italiana” był jednym z nielicznych, który sprowadzał odzież z Włoch. Butik szybko znalazł swoje wielbicielki z którymi jesteśmy zaprzyjaźnione do dziś.

Czyli potem było już łatwiej?

Przez kolejne lata ciężko pracowałam. Przez pracę, uczestnictwo w wielu imprezach jako sponsor i oczywiście reklamę byliśmy już dość mocno rozpoznawalni jako butik na świętokrzyskim rynku.

Co się stało, że Pani tak szybko posmutniała?

Przyszedł rok 2012, a raczej kryzys gospodarczy, to było wyzwanie nie tylko dla mnie, ale również dla wielu przedsiębiorców. Konsekwencją tego kryzysu na pewno było to, że po 12 latach przenieśliśmy butik na drugą stronę Silnicy, na Planty 13, co okazało się bardzo dobrym posunięciem na tamte czasy.

Czyli 2016 to był ten rok w którym przyszedł kolejny pomysł?

Tak, w tamtym miejscu narodził się kolejny pomysł. Pomyślałam, że powinnam stworzyć markę.

Co na to rodzina?

Kiedy powiedziałam o tym mężowi patrzył na mnie troszkę z podziwem, a troszkę z niedowierzaniem, uśmiechnął się i chyba nie uwierzył w pierwszej chwili.

Czy wszystko tworzyła Pani sama?

Nie, absolutnie nie. Znalazłam całkiem przypadkiem, a może los postawił na mojej drodze różne zbiegi okoliczności przez które poznałam osoby zajmujące się wykrojem i szyciem. Praca z nimi to sama przyjemność, ponieważ czują temat bez słów, a raczej każdy mój pomysł.

Nie bała się Pani stworzyć nowa markę wiedząc, że na rynku jest duża konkurencja?

Oczywiście, że się bałam, ale nikomu o tym nie mówiłam. Po prostu skupiałam się na pierwszych wzorach.

Czy mogła by Pani opisać markę, którą stworzyła?

Marka, którą loguje własnym nazwiskiem jest odpowiedzią na potrzeby moich klientek, ponieważ nie wszystko jestem w stanie importować.

Czym się Pani kieruje tworząc własne projekty?

Poruszając się w branży tak długi czas trzeba ciągle trzymać rękę na pulsie. Mam na to swoje sposoby. Tworzę krótkie kolekcje, nie powielam wzorów. Stawiam na jakość materiału i staranność wykonania. Ogromną wagę przywiązuję do tego, aby były wygodne, praktyczne i użytkowe.

Czy ludzie nie zadają Pani pytania dlaczego nie posiada Pani butiku w galerii?

Ciągle zadają mi to pytanie, a ja ciągle odpowiadam - NIE CHCIAŁAM, NIE CHCĘ I NIE BĘDĘ CHCIAŁA. Prowadzenie butiku to bardzo specyficzny rodzaj biznesu. Dobra lokalizacja daje jeszcze większe możliwości niż galeria, a ja mam bardzo dobra lokalizację z dojazdem pod same drzwi. Jestem osobą, która bardzo twardo stąpa po ziemi i nie buja w obłokach. Znam bardzo dobrze realia kieleckiego rynku Butik ma mieć klientów, dlatego, że towar w nim i obsługa jest warta powrotu, nie ważne gdzie się znajduję.

Planty 13/4, 25-502 Kielce
Tel. 500 280 896
FB: https://www.facebook.com/Bella-Moda-Italiana-butique-Kielce-112707520516528

Materiał informacyjny

Pro Media Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Pro Media Sp. z o.o.