Jak walczyć o rekompensatę za zmarnowane wakacje i ile należy się za zmarnowany urlop? Gdy zamiast morza za oknem szumi… klimatyzator

Czytaj dalej
Fot. pixabay.com
Mirela Mazurkiewicz

Jak walczyć o rekompensatę za zmarnowane wakacje i ile należy się za zmarnowany urlop? Gdy zamiast morza za oknem szumi… klimatyzator

Mirela Mazurkiewicz

Rozmowa z Małgorzatą Płaszczyk-Waligórską, Rzeczniczką Praw Konsumentów.

Sezon urlopowy w pełni. Czy turyści, wzorem poprzednich lat, dzwonią do Pani poskarżyć się, że wymarzone wakacje wcale nie były takie, jakich się spodziewali?
Ten rok jest specyficzny. W poprzednich sezonach turyści faktycznie prosili o pomoc, często jeszcze w trakcie urlopu. Chcieli na przykład wiedzieć, jak zabezpieczyć dowody, by po powrocie złożyć reklamację. Przypadki zdarzały się różne, na przykład świeżo upieczeni małżonkowie, którzy w podróży poślubnej zostali zakwaterowana w pokoju z inną parą, bo ich apartament nie zwolnił się na czas. W tym roku, za sprawą pandemii, na razie jest bardzo spokojnie.

Pozostało jeszcze 84% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Mirela Mazurkiewicz

Pro Media Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Pro Media Sp. z o.o.