„Halo, wygrał pan garnki!”. Nie daj się nabrać na te sztuczki

Czytaj dalej
Fot. Jakub Keller
Jakub Keller

„Halo, wygrał pan garnki!”. Nie daj się nabrać na te sztuczki

Jakub Keller

O tym jak nie dać się zmanipulować firmom oferującym prezenty za udział w pokazach mówił we wtorek (18 września) w Grudziądzu Kazimierz Danielewski z fundacji Aktywizacji Seniorów Teraz.

Wizyta przedstawiciela fundacji FAST w Domach Pomocy Społecznej przy ulicy Nadgórnej, oraz Dywizjonu 303 w Grudziądzu związana jest z akcją Stop Manipulacji! Nie kupuj na prezentacji!

- Akcja ta nie jest skierowana przeciwko przedsiębiorstwom, które w sposób uczciwy pracują na rynku. Chodzi nam głównie o firmy, które wykorzystują niewiedzę klientów do tego, aby zatracili percepcję logicznego myślenia i zakupili produkt 10, lub 15 razy drożej od jego rzeczywistej wartości - mówił Kazimierz Danielewski, koordynator projektów Fundacji Aktywizacji Seniorów Teraz.

- Chodzi nam głównie o firmy, które wykorzystują niewiedzę klientów do tego, aby zatracili percepcję logicznego myślenia i zakupili produkt 10, lub 15 razy drożej od jego rzeczywistej wartości - mówił Kazimierz Danielewski, koordynator projektów Fundacji Aktywizacji Seniorów Teraz. 

Wiecej o akcji czytaj w pełnej wersji artykułu.

Pozostało jeszcze 76% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Jakub Keller

Ciekawy świata dziennikarz. Słucham ludzi. Nigdy nie odmawiam pomocy. Publikuje fakty, a nie opinie. Prywatnie zapalony fan żużla i koszykówki, którą też od lat uprawiam.

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.nto.pl

Pro Media Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Pro Media Sp. z o.o.