Ceny mundialowych gadżetów lecą w dół. Jak akcje naszej kadry

Czytaj dalej
Fot. Arkadiusz Wojtasiewicz/Polska Press
Krzysztof Ogiolda

Ceny mundialowych gadżetów lecą w dół. Jak akcje naszej kadry

Krzysztof Ogiolda

Część kibicowskich atrybutów już wylądowała w magazynach. Inne gwałtownie tracą na wartości. Sympatycy piłki i tak niechętnie je kupują. Bo jak tu obnosić się z atrybutami drużyny, która gra najgorszy futbol na mundialu?

We wtorkowy wieczór reporter nto znalazł się w opolskim Lidlu. Regał z gadżetami stoi blisko drzwi, ale nie wygląda imponująco. Kilka okolicznościowych piłek, czerwone bermudy z białym napisem „Polska” wzdłuż nogawki, parę męskich bluz. W sklepie ludzi dużo, ale przy atrybutach kibiców żywej duszy.

W opolskim Tesco z wtorku na środę koszulki z godłem i napisem Polska staniały z 19,99 do 4,99 zł, czyli czterokrotnie.

Pozostało jeszcze 83% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Krzysztof Ogiolda

Jestem dziennikarzem i publicystą działu społecznego w "Nowej Trybunie Opolskiej". Pracuję w zawodzie od 22 lat. Piszę m.in. o Kościele i szeroko rozumianej tematyce religijnej, a także o mniejszości niemieckiej i relacjach polsko-niemieckich. Jestem autorem książek: Arcybiskup Nossol. Miałem szczęście w miłości, Opole 2007 (współautor). Arcybiskup Nossol. Radość jednania, Opole 2012 (współautor). Rozmowy na 10-lecie Ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych, Gliwice-Opole 2015. Sławni niemieccy Ślązacy, Opole 2018. Tajemnice opolskiej katedry, Opole 2018.

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.nto.pl

Pro Media Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2020 Pro Media Sp. z o.o.