Ceny mundialowych gadżetów lecą w dół. Jak akcje naszej kadry
Część kibicowskich atrybutów już wylądowała w magazynach. Inne gwałtownie tracą na wartości. Sympatycy piłki i tak niechętnie je kupują. Bo jak tu obnosić się z atrybutami drużyny, która gra najgorszy futbol na mundialu?
We wtorkowy wieczór reporter nto znalazł się w opolskim Lidlu. Regał z gadżetami stoi blisko drzwi, ale nie wygląda imponująco. Kilka okolicznościowych piłek, czerwone bermudy z białym napisem „Polska” wzdłuż nogawki, parę męskich bluz. W sklepie ludzi dużo, ale przy atrybutach kibiców żywej duszy.
W opolskim Tesco z wtorku na środę koszulki z godłem i napisem Polska staniały z 19,99 do 4,99 zł, czyli czterokrotnie.
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień