Ceny mundialowych gadżetów lecą w dół. Jak akcje naszej kadry

Czytaj dalej
Fot. Arkadiusz Wojtasiewicz/Polska Press
Krzysztof Ogiolda

Ceny mundialowych gadżetów lecą w dół. Jak akcje naszej kadry

Krzysztof Ogiolda

Część kibicowskich atrybutów już wylądowała w magazynach. Inne gwałtownie tracą na wartości. Sympatycy piłki i tak niechętnie je kupują. Bo jak tu obnosić się z atrybutami drużyny, która gra najgorszy futbol na mundialu?

We wtorkowy wieczór reporter nto znalazł się w opolskim Lidlu. Regał z gadżetami stoi blisko drzwi, ale nie wygląda imponująco. Kilka okolicznościowych piłek, czerwone bermudy z białym napisem „Polska” wzdłuż nogawki, parę męskich bluz. W sklepie ludzi dużo, ale przy atrybutach kibiców żywej duszy.

W opolskim Tesco z wtorku na środę koszulki z godłem i napisem Polska staniały z 19,99 do 4,99 zł, czyli czterokrotnie.

Pozostało jeszcze 83% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Krzysztof Ogiolda

Jestem dziennikarzem i publicystą działu społecznego w "Nowej Trybunie Opolskiej". Pracuję w zawodzie od 22 lat. Piszę m.in. o Kościele i szeroko rozumianej tematyce religijnej, a także o mniejszości niemieckiej i relacjach polsko-niemieckich.
Jestem autorem książek:
Arcybiskup Nossol. Miałem szczęście w miłości, Opole 2007 (współautor).
Arcybiskup Nossol. Radość jednania, Opole 2012 (współautor).
Rozmowy na 10-lecie Ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych, Gliwice-Opole 2015.
Sławni niemieccy Ślązacy, Opole 2018.
Tajemnice opolskiej katedry, Opole 2018.

W związku z ciszą wyborczą komentarze zostały wyłączone, zapraszamy z powrotem w niedzielę wieczorem.

plus.nto.pl

Pro Media Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2020 Pro Media Sp. z o.o.