Casting na biznesowego podopiecznego, czyli jak uczyć się na błędach... mentorów

Czytaj dalej
Fot. Mirela Mazurkiewicz
Mirela Mazurkiewicz

Casting na biznesowego podopiecznego, czyli jak uczyć się na błędach... mentorów

Mirela Mazurkiewicz

Opolscy menadżerowie chcą dzielić się doświadczeniami z tymi, którzy dopiero uczą się funkcjonowania w biznesie. Swój czas i wiedzę oddają za darmo, w ramach Programu Mentoringu Biznesowego Województwa Opolskiego, realizowanego przez OCRG.

Yurii Kinash pochodzi z Ukrainy, ale od 4 lat prowadzi biznes w Polsce. Zgłosił się do programu, bo - jak mówi - można na nim tylko zyskać. – Chcemy się rozwijać w kilku kierunkach, więc przyszliśmy przedstawić swoją firmę. Zamierzamy dostać wsparcie – mówił 34-letni prezes spółki KM Service tuż przed tym, nim zaprezentował się przed gronem mentorów. – Naszym głównym kierunkiem rozwoju jest agencja pracy tymczasowej, mamy też dział, który zajmuje się outsourcingiem przemysłowym i rozwijaną od kilku lat firmę budowlaną. Nie jest to łatwe, zwłaszcza biurokracja. Ale jesteśmy młodzi i gotowi do nauki, bo chcemy się rozwijać.

Trwa właśnie piąta edycja Programu Mentoringu Biznesowego Województwa Opolskiego. We wtorek (1 czerwca) odbyły się przesłuchania, w trakcie których kandydaci zaprezentowali swoje pomysły mentorom. Z 16 zgłoszeń doświadczenie menadżerowie wybiorą 9 uczniów, z którymi podzielą się wiedzą.

- Ci mentorzy to są znani i uznani przedsiębiorcy, właściciele, czy menadżerowie firm z województwa opolskiego – mówi Roland Wrzeciono, dyrektor OCRG. - Podczas Dragon's Den każdy z mentorów wybiera słuchacza, z którym będzie współpracował.

Pozostało jeszcze 48% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Mirela Mazurkiewicz

Pro Media Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Pro Media Sp. z o.o.